خصوصیات فرش 1200 شانه کاشان چیست؟

Wiki Article

فرش طرح چکاوک در مقابل گرما و سرما مقاوم است و آلودگی جذب آن نمی شود، دارای استحکام بالاست از آنجایی که نخ استفاده شده در آن اکرولیک هیت ست است آلودگی بسیار دیرتر از سایر فرشها به آن جذب می شود و شسست و شوی آن راحت است، الیاف نامرغوب در آن جایی ندارد زیرا از زیبایی و عمر فرش می کاهد. ۲۵۵۰ مناسب ترین تراکم طولی فرش ۷۰۰ شانه طرح چکاوک است. این محصول زیبا در هفتصد شانه و با تراکم ۲۵۵۰ بافته شده است تا نام زیبایی را در کنار کیفیت به کار برده باشد. خریداران عزیز جهت اطلاع از قیمت فرش نگین مشهد ۷۰۰شانه تراکم ۲۵۵۰ میتوانند با انتخاب طرح مورد نظر خود، از طریق راههای ارتباطی بر روی سایت با ما در تماس باشند و قیمت فرش ۷۰۰ شانه موردنظر خود را استعلام کنند. طرح افشان الماس از طرح های دیرینه و بسیار پرطرفدار است که اکثر خریداران فرش شناخت خوبی نسبت به آن دارند .


های 1200 شانه این شرکت قیمت پایین تری دارند.

تنوع فرشهای 700 شانه بسیار زیاد است که باتوجهبه دکوراسیون خود، میتوانید طرح و رنگ دلخواه را انتخاب کنید. کافیست محصول را در سایت ما پسند کرده و سپس با ما تماس بگیرید، تا ضمن مشاوره رایگان، به شما در انتخاب فرشی مناسب برای دکوراسیون منزل خود راهنمایی های لازم ارائه گردد. فرش افشان پیچک در ابعاد مختلف ارائه شده است تا نیاز دکوراسیون های متفاوت را برآورده کند. فرش 700 شانه در تراکمهای مختلف از تراکم 2100 تا تراکم 3000 تولید میگردد که متداولترین تراکم آن، تراکم 2550 میباشد. فرش چکاوک نقشه جدید و بروز فرش کاشان که جدیدا طراحی شده از نقشه های زیبا و جوان پسندی هست که در رنگ های مختلف تولید می شود. به هر حال فرش ضخیم همیشه طرفداران خود را دارد اگر شما هم از حامیان فرش ضخیم هستید بدون شک فرش seven-hundred شانه فرش سورنا خاب بهتری است چرا که نخ مورد استفاده برای بافت و تولید این فرشها نیز همانند فرشهای 1200 شانه این شرکت از بهترین نوع نخ آکریلیک تهیه شده است و بسیار نرم و لطیف هستند و از طرفی از ضخامت و خاب بالایی برخوردار می باشد و نسبت به فرشهای 1200 شانه این شرکت قیمت پایین تری دارند. Information has  be en creat​ed with the assistance  of GSA​ C onte​nt G᠎ener at​or DEMO.


فرش کاشان طرح افشان کرم

این فرش در انواع سایزها و تراکم ها قابل بافت است، ۶، ۹ و ۱۲ متری، کیفیت هالیدی تضمین شده و بافت درجه یکی دارد، این فرش با بهترین نخ ها و دستگاه ها بافته می شود و این موضوع به افزایش کیفیت آن می افزاید، رنگ های بکار رفته در آن نیز کیفیت بالایی دارد. فرش ماشینی زمینه فیروزه ای با انواع مبلمان کرم و سفید و حتی طلایی ست می شود و قابلیت ست شدن با مبلملن سرمه ای را نیز دارد. فرش ماشینی زاگرس مدل ماهان درچهار رنگ زمینه کرم و سرمه ای و آبی و بژ بافت میشود. حسن فرش ماشینی استوک فقط قیمت آن است . این فرش ماشینی 8 رنگ بوده و رنگ زمینه آن فیلی می باشد . فرش ماشینی 700 شانه افشان درباری فیلی با تراکم واقعی 2550 بافته می شود و نوع دستگاه بافتی این فرش ماشینی , واندویل hcp می باشد .فرش ماشینی افشان درباری فیلی با الیاف صد در صد اکرولیک هیت ست شده بافته شده است همین امر موجب شفافیت و read more نرمی بیشتر از حد فرش ماشینی seven hundred شانه می گردد . جنس نخ طرح چکاوک اکرولیک هیت ست است و در مقاسه با فرشهای دیگر از کیفیت بالا برخوردار است.


فرش ماشینی زاگرس مدل ماهان - 1200 شانه و با تراکم 3600 میباشد و جنس نخ تار آن از پلیاستر و قابلیت شست وشو دارد. در صورتی که کفپوش خانه شما از جنس پارکت چوبی است بهتر است فرش را در سایز کوچک انتخاب کنید تا نمای زیبای پارکت در زیر آن پنهان نشود. فرش افشان درباری قدیمی ترین و اصیل ترین نقشه افشان ها که در فرش های ۷۰۰ شانه بافت می شود سالیان زیادی است که در میان طرح های پرفروش فرش ماشینی قرار گرفته است و هنوز هم به جرات می توان گفت پرفروش ترین فرش ماشینی و حتی دستبافت از سالیان سال تا کنون می باشد. فرش طرح افشان رز ۷۰۰شانه نسل جدیدی از فرش های ماشینی میباشد که ترنج نداشته و خانه را بزرگتر و دلبازتر از قبل نشان میدهد. از آنجا که فرش 1200 شانه کاشان را میتوانیم در گروه فرشهای دستبافگونه قرار دهیم، نقش این فرشهای ماشینی میتواند از فرشهای دستباف سنتی گرفته شود. فرش ماشینی افشان پیچک فیلی یکی دیگر از محصولات زیبای مجموعه عالی قاپو می باشد. در میان فرش های ۱۰۰۰ شانه بیشترین فروش را بخود اختصاص داده است که می توان این نقشه را بهترین افشان مخصوصا در میان رنگ های فیلی و نسکافه ای نام برد.

Report this wiki page